Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

fredag 21 augusti 2015

Majsan

OBS! BLOGGEN ÄR UPPDATERAD VAD GÄLLER AUKTIONSBUDEN!!!

Det har varit en intensiv dag idag, åtminstone för mig. Jam har nämligen varit på ett återbesök hos Olle, vår vet, och gått igenom en ordentlig undersökning av min hals - både genom nosen och munnen, faktiskt. Själv slapp jam uppleva det, för jam fick en spruta i tassen och passade på att sova min skönhetssömn. Det var jamarskönt att få sträcka ut sig en stund, så när matte försökte väcka mig efteråt tog jam god tid på mig och jam tror faktiskt... *fnissar*... att jag snarkade lite grand. Hihi!

Sover sött...

Nej, matte, jam vill inte vakna riktigt än... zzzz

Hur som jam visade dagens blodprover att jam blivit lite bättre i bukspottskörteln, värdena hade sjunkit lite sedan förra provtagningen, sa Olle. Så dieten fungerar tydligen... fast en tid framöver får jam inte äta blötmat, utan skall hålla mig till torrisarna. Nåjam, de är goda! Och jam har inga förträngningar i vare sig nos eller hals - matte sa att Olle lät henne titta också, och jam var så rosa och fin i munnen... ja, jam hade inte ens tandsten! *stolt*

När jam kom hem, tog jag itu med att gå igenom de bud vi fått på paketen i auktionen. Alla paket har inte fått några bud än, men det är ju nästan en vecka kvar innan vi stänger vår auktion så än är det gott om tid att bjuda!

Så här ser det ut just nu i alla fall:

HUSHÅLLSPAKETET: Mimmi har bjudit 300 kronor

MYSPAKETET: Mimmi har bjudit 150 kronor

ÄNGLAPAKETET: Dui och Deco har bjudit 100 kronor

AUSTRALIENPAKETET: inga bud än

DJURPAKETET: Suss har bjudit 100 kronor

FILMPAKETET: Nettis har bjudit 50 kronor

Och här hittar ni beskrivningar av våra paket: HUSHÅLLS- OCH AUSTRALIENPAKETEN samt DE ÖVRIGA PAKETEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar