Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

onsdag 24 december 2014

Jenny

WHOOOOOAAAAHAHAHAHA! Skall den kalla sig klosterkatt?!? Som kryper rakt in i julkrubban och ÄTER UPP gräset som mattarna har bäddat ner Jesusbarnet i?!? *rullar runt på golvet av skratt* Jojo, just en fin klosterkatt, den där skåningen!

5 kommentarer:

  1. Jahaja...
    Precis så kan det gå med färsk gräs inomhus i december. Oavsett var den hamnar. Trist att inte Philemon och ni andra fick var sin skål med färsk gräs också. *fnissar så morrisarna krullar sig*

    Julbuffar å Julkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam tycker kattsonligen att Philemon kunde ha gjort som oss andra och nöjt sig med korv, skinka, tonfisk, Jansson och allt annat gottigt som matte bjöd oss på under gårdagen och idag... Gräs, det kan man äta andra dagar, men under julen är det julmat som gäller!

      Radera
  2. Men Jenny, tillåter du det här? Krypa in i krubban! Tror du får jama allvar med honom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt, bloggis, men det såg så roligt ut att jag glömde bort mig... *slickar nosen av förlägenhet* Och jag erkänner att jag brast i skratt inombords när Philemon puffade ner herden på golvet också. Jag vet, jag är en DÅLIG klosterkatt som inte ingrep och räddade herden! *hänger med huvudet* Men du... liiiite roligt var det väl?

      Radera
  3. Visst var det roligt. Och visst måste man tillåta även klosterkatter med stort ansvar att ha roligt.

    SvaraRadera