Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

måndag 31 mars 2014

Matte

Så här gossugna, extremt sociala och kurriga katter har jag sällan stött på! Jag hinner bara in i gästrummet så vill både Vilda och Duna kela med mig, och de buffas, pussas, kindmarkerar hela mig och spinner så det hörs i hela rummet. Vilka härliga tjejer - de bara måste ju få ett kanon för-alltid-hem!

Finaste Duna - en mindre, men lika gosig
och kurrig "kopia" av Majsan!

Vilda var betydligt svårare att fotografera, eftersom hon hela tiden ville kindmarkera antingen mig, kameran eller bordet hos stod på...

Ett snabbt ögonblicks stillhet för posering

Nu är det i alla fall klart att de flyttar till djurhemmet i Kristinehamn på onsdag eftermiddag, och sedan gäller det att ni är snabba om ni skall hinna först i kön för att adoptera dessa ljuvliga guldklimpar till sällskapskatter! Jag har redan sänt information (den lilla jag har om dem) och bilder till webmaster för djurhemmets hemsida så att flickorna skall slippa sitta längre i bur än de absolut måste... inte för att jag tror att de blir kvar länge, som sagt, men det gäller ju att Den Rätta Tvåbeningen kommer dit och blir förälskad!

1 kommentar:

  1. Så söta och gulliga! ♥
    Kurrelisvansvift & Kram!

    SvaraRadera