Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

torsdag 25 juli 2013

Imma

I kväll fick jag en sorglig nyhet: min pappa Zebasthian har tassat över Regnbågsbron, 16 år och fyra månader gammal. Hans matte skriver att han tappade livslusten och mest sov den sista tiden... så jag har bett matte att tända ljus både för pappa och för hans familj, som förstås sörjer honom mycket. Tänk, pappa och hans matte har ju levt tillsammans ännu längre än jag och min matte! Det är en lång tid och många delade minnen...

Min fina pappa Zebasthian

Ha det nu så bra i Himlen, pappa, så ses vi när det är min tur att tassa över bron! Och hälsa med många kurr till mamma Decima och min pälskade bror Aragorn, är du snäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar