Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

tisdag 29 januari 2013

Matte

Jag ber verkligen om ursäkt att jag inte vägt kattbäddarna och räknat ut frakt-kostnader till er tre som skall få dem skickade till er... men jag har legat i feber i flera dagar och är inte bra än, så jag har inte orkat ta mig iväg till ICA för att kolla de här uppgifterna. I morgon eller allra senast på onsdag lovar jag dock att göra det och omedelbart efteråt mejla er!

Fjuttens matte har hört av sig och lovat förmedla sovpåsen till Någon, så den saken skall snart vara ordnad. I övrigt har vi en sådan tur att många kattbäddsinropare skall skicka sina mattar/hussar till kattutställningen i Örebro - och dit kommer gammelmatte och jag också, oavsett vad. Vi ses vid Örebro katthems monter vid lunch (12-13-tiden), okej?

Kan berätta att jag har tagit många fina bilder på våra busungar här hemma, och tänker bjuda på foto-kavalkad snart jag kan sitta någon längre stund vid datorn.

1 kommentar:

  1. Vi håller tassarna för att matte snart känner sig bra igen och att vi alla ses i Örebro.

    SvaraRadera