Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

lördag 7 april 2012

Imma

Jag har fundilerat lite på ifall ni undrar vart vi har tagit vägen... men saken är den att gammelmatte tappade bort våra inloggningsuppgifter medan matte var i Stockholm, och när matte kom hem igen hade vi alldeles för mycket annat för oss för att hinna blogga... hoppas att ni ursäktar?

Vi har två gäster här just nu - en kattmänniska, mycket väluppfostrad och en skicklig gosare, kan jag jama, och en som inte är kattmänniska men som sköter sig hyfsat ändå. Utom när han envisas med att släpa omkring på snabeldraken, förstås. Men för det mesta sitter han still och håller sig i skinnet, så han får stanna. Matte kom hem sent igår kväll och sedan dess har hon haft så mycket att göra att jag bara fick en enda ordentlig gosstund när vi skulle krypa i säng, hon och jag. Men det skall jag ta igen ikväll, var så säkra!

Hoppas att ni allihop har det bra? Vi hade ett otäckt snöande här igår, men idag skiner solen och man kan sitta i fönstren och gona sig riktigt bra.

GLAD PÅSK!

6 kommentarer:

  1. Glad Påsk önskar vi till er alla!

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Har det finemang nu när min matte äntligen jobbat klart :)
    Önskar er alla en GLAD PÅSK :)

    SvaraRadera
  3. Glad påsk på er! Skönt att ni är tillbaka! Bra att ni har fler gosare hos er! Nosbuff

    SvaraRadera
  4. GladPåskMjau!
    Efter allt Wikkibloggstrul tidigare, så tappade jag totalt klöstaget om vilka jag redan jamat påskhälsning till! Så här kommer för säkerhets skull en idag också! PåskTassKram Wikki & PåskMysKurr Nova

    SvaraRadera
  5. En riktigt skön påsk önskar jag er:-)

    SvaraRadera