Här ovan ser ni oss alla: Philemon, Aragorn (död 2009), Rufus (död 2009), Imma (död 2013), Conny (död 2011),
Assar (tyvärr försvunnen sedan sommaren 2013), Sixten, Majsan, Jenny (död 2015) och Rafael.
Vår lille nykomling Robin finns inte med på bilden än...

tisdag 28 december 2010

Matte

Tänkte att jag skulle bjuda på lite ögongodis från julhelgen - bilder tagna med nya fina kameran! Vi har använt den flitigt, må ni tro... *ler stort*


Majsan undersöker julgranen...




... sedan är det Jennys tur



Rafael stjäl skinka!



Kärleksparet Assar och Majsan



Puss på dig, älskling!



Sixten gillar inte blixtmaskiner...



... men linslusen Conny vill vara med!

6 kommentarer:

  1. Vilka jamarfina bilder. Kärleksparet såg ju nästan ut som när jag och Tindra myser. *generad*

    Tyvärr tror jag inte bilden på Conny duger som läggetemation till hans säkerhetsbricka. Man bör nog ha med ett par morrhår till.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en fin present matte fick! Vilka fina bilder hon tagit med den. Jättekul att se alla som njuter av julfriden, var och en på sitt sätt.

    SvaraRadera
  3. Hörru Sippo, de e välan meningen att man ska va lite hemli när man e sekerhetskatt? Å ja har faktist inte mer morrisar än så här... ja e ju faktist en rex, ju!

    Tass från Conny, me koll på läget.

    SvaraRadera
  4. vilka fina bilder med nya kameran, och vilket kärlekspar, här är det ont om den varan, med 3 tjejer, men Flisan och Beata ägnar halvadygnet åt att tvätta varandra, eftersom Beta är blind, måste Felicica rätta till luggen ibland på henne säger hon, och jag då, min lugg, fin som den är säger Flisan utan att titta, snygg kille, den där Rafael, ser ut som mig i pälsen, spinnande hälsningar från Sigrid 2,6 år, blink, blink

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder! Vad mysigt ni har det! Kul att Assar och Majsan har hittat varandra. Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Nu vet jag någon som kommer att bli lycklig över att hitta den här bilden på Rafel... *fniss* TassKram Wikki

    SvaraRadera